لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
وداع تلخ یوونتوس با لیگ قهرمانان اروپا

وداع تلخ یوونتوس با لیگ قهرمانان اروپا

مصاف دو تیم گالا و یووه در حالی ادامه یافت که شب گذشته این بازی بدلیل شرایط جوی نامناسب به تعویق افتاده بود و ادامه ی این بازی از دقیقه ی 31 برگزار شد.
شرایط زمین به شدت برای برگزاری زمین نامناسب بود و تحت این شرایط دو تیم توان اجرای هیچیک از تاکتیک های مورد نظر مربیان خود رو در اختیار نداشتند و تنها شانس عامل پیش برنده ی بازی بود.

در 14 دقیقه ی باقیمانده ی نیمه ی اول تلاش دو تیم برای گلزنی هیچ سودی نداشت و بعد از 14 دقیقه بازی بدون برنامه دو تیم به نیمکت رفتند.

در نیمه ی دوم تحت شرایط واقعا بد زمین بازی دو تیم باز هم توان اجرای برنامه های خود را نداشتند و معدود موقعیت هایی هم روی اتفاقات شکل میگرفت که واکنش استثنایی بوفون روی شوت بازیکن گالا در یک صحنه از معدود صحنه های جذاب نیمه ی دوم بود.
بازی در شرایطی که دو تیم روی دروازه های همدیگر حملات نافرجامی رو ترتیب میدادند ادامه داشت که حوالی دقیقه ی 85 وسلی اسنایدر روی پاس دروگبا موفق به گشودن دروازه ی بوفون شد.

در ادامه کونته با وارد کردن کوالیارلا و جووینکو تعداد مهاجمین خود رو به چهار نفر افزایش داد اما تعویض های کونته هم سودی در بر نداشت و یوونتوس در عین شاستگی و در حالی که در تمام طول بازی مثل بازی رفت تیم برتر میدان بود از کسب نتیجه ی مناسب باز ماند و به عنوان تیم سوم گروه به لیگ اروپا راه پیدا کرد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: